Reklamacje i zwroty

Zasady reklamacji oraz prawa odstąpienia od umowy określa regulamin sklepu. Na tej podstronie publikujemy podstawowe informacje oraz formularze ułatwiające te czynności.

Wszelkie zwroty prosimy kierować na nasz adres, który można znaleźć na stronie z danymi kontaktowymi oraz w regulaminie.

Odstąpienie od umowy

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo można pobrać korzystając z linka poniżej:
Odstąpienie od umowy zawartej na odległość

Reklamacja

Przed przesłaniem reklamacji, warto się skontaktować z nami. Zdarza się, że program lub mikrofon wymaga jedynie innej konfiguracji, aby poprawnie zadziałał. Doradzimy jak poprawnie zdiagnozować usterkę oraz pomożemy w ewentualnej konfiguracji (być może problem można rozwiązać szybciej niż myślisz).

W przypadku wysyłania do nas towaru, prosimy o dołączenie pisma reklamacyjnego, w którym będą informacje na temat reklamacji - m.in. dane klienta, co jest przedmiotem reklamacji oraz żądanie klienta względem sprzedawcy.

Przykładowe pismo reklamacyjne można pobrać korzystając z poniższego adresu:
Formularz reklamacyjny

Platforma ODR

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.